15 października 2024
godz. 20:00
Obserwowany w ostatnich latach rozwój rodzicielstwa nie idzie w parze z kondycją rodziny. Coraz głośniej mówi się o kryzysie relacji oraz o zgubnym wpływie szeroko pojętego rodzicielstwa bliskości, które zamiast zasilać rodzinę, powoduje coraz większe zmęczenie (szczególnie matek) i rosnące poczucie winy.
Statystyki zdrowia psychicznego dzieci, młodzieży oraz dorosłych nie napawają optymizmem!
Podczas WEBINARU DOWIESZ SIĘ JAKIE DZIAŁANIA PODJĄĆ, BY TEMU PRZECIWDZIAŁAĆ.
Masz wrażenie, że z każdej strony dobiegają Cię informacje o dzieciach, które borykają się z trudnościami i nie chcesz żeby to spotkało Waszą rodzinę?
Chcesz przestać zamartwiać się o bezpieczeństwo Twojego dziecka?
Chcesz odzyskać poczucie wpływu oraz sprawczość i zrozumieć dlaczego mimo wkładania w wychowanie tyle wysiłku, Twoje dziecko zdaje się od Ciebie oddalać?
Nie spotykamy się po to, żeby zwiększyć Twój lęk, lecz po to, żebyś w końcu usypiał/a spokojnie.
Po tym spotkaniu nie będziesz miał/a wątpliwości, który kierunek obrać, by zapewnić swojej rodzinie to, czego potrzebujecie.
Cześć, ja nazywam się Katarzyna Kubiczek
Jestem żoną i mamą trójki nastolatków.
Zawodowo jestem terapeutką osób dorosłych, socjoterapeutką, pedagożką oraz doradcą rodzinnym. W swojej pracy wspieram rodziców w budowaniu z dziećmi relacji opartych na więzi, a nie na metodach wychowawczych. Od 13 lat bardzo wnikliwie analizuję dynamikę relacji rodzinnych, skupiając się na tym dlaczego współczesne nurty wychowawcze podobnie jak nurty autorytarne nie wspierają zdrowego rozwoju dzieci. Moim marzeniem i jednocześnie celem, który przyświeca mi w pracy, jest, żeby rodzice w końcu zaczęli ufać sobie i znaleźli w sobie odwagę bycia autentycznymi w relacji ze swoimi dziećmi. Każde dziecko potrzebuje móc obcować z autentycznym rodzicem.
Ponadto jestem trenerką FamilyLab Polska (organizacji założonej przez Jespera Juula), trenerką umiejętności społecznych, oraz uczestniczką III roku Szkoły Pomocy Psychologicznej we Wrocławiu (Gestalt).
W swojej pracy wykorzystuję patrzenie na rodzinę w ujęciu systemowym.
W ramach projektów pracuję również z młodzieżą, która o pracy ze mną mówi tak: